Klachtenregeling

    Ondanks onze inspanningen om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan er natuurlijk wel eens iets mis gaan. Je kunt een klacht hebben over onze dienstverlening of een verstrekt advies. In dat geval staan wij open voor jouw mening. Immers, alleen wanneer wij van jou vernemen waar onze dienstverlening tekort geschoten is, kunnen wij zorgen voor verbetering in de toekomst.

    Mocht je een klacht over onze dienstverlening hebben, dan vragen wij je deze aan ons kenbaar te maken. Je klacht wordt behandeld volgens onze klachtenregeling: een vaststaande procedure die de waarborg geeft dat jouw klacht correct, adequaat en vlot wordt behandeld.

    Binnen maximaal 72 uur zullen wij schriftelijk reageren op jouw klacht. Wij stellen vervolgens alles in het werk om te komen tot een oplossing waarmee je kunt instemmen. Onze klachtenregeling kun je bij ons opvragen. Wij sturen je deze dan zo spoedig mogelijk toe.

    Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
    Komen we er samen niet uit? Dan kun je je wenden tot de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg het Kifid. Het Kifid is een onafhankelijke klachteninstituut dat jouw klacht kan beoordelen en een uitspraak kan doen. Wij zijn bij Kifid aangesloten onder aansluitnummer 300.010501. Meer informatie over het Kifid kun je nalezen op www.kifid.nl.