RegioBank gekozen tot meest klantgerichte bank!

    15 april 2016

    Hans van den Bor, directeur RegioBank, direct na de prijsuitreiking: ‘Wat een ongelofelijk mooie waardering van onze klanten. Vooral voor onze Adviseurs. Zij zijn degenen die dag in dag uit het contact met de klanten hebben. Zij zijn degenen waar de klant altijd kan binnenlopen, bij iemand die hij kent. En hoe mooi is het dat klanten dat ook zo waarderen.’

    Tijdens de Customer Centric DNA Awards werd ook een award uitgereikt aan het bedrijf dat het beste met zijn klanten samenwerkt (co-creatie). Ook die prijs ging naar RegioBank. De organisatie van de awardshow stelt dat RegioBank de terechte winnaar van de thema award is omdat de bank hun klanten niet als klanten ziet, maar echt als partner waarmee zij samenwerkt. Wat een fantastische compliment, twee prijzen op één avond.

    Het aandeel van Paffen
    Paffen zorgt als onafhankelijk adviseur ervoor dat klanten een goed, eerlijk en nauwkeurig advies krijgen afgestemd op ieders persoonlijke situatie.Indien producten van de RegioBank hierop perfect aansluiten, zal Paffen dit aanbevelen de klant volledig op weg helpen.
    Maar daar blijft het niet bij, Paffen gaat verder, ook hierna blijft Paffen constant voor je op zoek naar de beste oplossing, ook jaren erna!
    Deze extra service zit in het DNA van Paffen én heeft bijgedragen aan de prijs van RegioBank, daar zijn we trots op!