Tijd voor een nieuwe bank

    6 oktober 2016

    Voel jij je niet meer thuis bij jouw bank omdat deze te onpersoonlijk is? Kan je niet meer terecht bij jouw bank omdat het kantoor gesloten is. Sta je voor een gesloten deur omdat de openingstijden zijn aangepast?
    Mag je geen overboekingen meer doen of geld storten bij jouw bank, kom dan naar Regiobank.
    Bel ons op 045-5427021 en kijk hoe eenvoudig overstappen is.

    De overstapservice
    Wil jij je ook thuis voelen bij je bank? Wij staan voor je klaar!
    Maak een afspraak met ons en kijk hoe eenvoudig overstappen is. In een paar korte stappen zet je al jouw betalingen om:

    • Open een rekening bij RegioBank en vraag direct de Overstapservice aan.
      Jouw Adviseur helpt je graag met het invullen van de formulieren.
    • Heb je een roodstandlimiet bij jouw bestaande betaalrekening en stap je over naar RegioBank?
      Denk er dan aan dat je opnieuw een roodstandlimiet aan moet vragen bij RegioBank.
    • Jouw nieuwe RegioBank rekeningnummer wordt doorgegeven aan bedrijven en instanties die geld van jouw rekening afschrijven via een automatische incasso. Deze hoef je dus niet zelf te informeren.
    • Kijk op jouw afschriften of online van wie je geld ontvangt. Bijvoorbeeld jouw werkgever.
      Met de Overstapkaarten geef je jouw nieuwe rekeningnummer door.
    • Je krijgt van jouw oude bank een overzicht met alle periodieke overboekingen die eindigen.
      Zo kun je precies zien welke opdrachten je bij RegioBank moet invoeren.
    • Zodra de Overstapservice is ingegaan en je jouw Wereldpas en digipas van RegioBank hebt ontvangen, kun je jouw oude rekening opzeggen. Je kunt jouw RegioBank rekening nu gaan gebruiken.
    • Op jouw rekeningafschriften en Internet Bankieren van RegioBank zie je welke bij- en afschrijvingen via de Overstapservice zijn doorgeleid naar jouw nieuwe betaalrekening. Je ziet dit aan de tekst ‘Overstapservice via [rekeningnummer oude betaalrekening]. Deze bedrijven of personen hebben jouw rekeningnummer nog niet aangepast. Je kunt deze alsnog een Overstapkaart sturen.
    • Na ongeveer 12 maanden ontvang je een brief van RegioBank. Hierin staat dat de service binnenkort eindigt. Controleer goed jouw laatste afschriften of raadpleeg Internet Bankieren om te controleren of er nog betalingen worden doorgeleid via het oude nummer. Jouw Adviseur kan je hier natuurlijk bij helpen.